Bestellen

ONLINE BESTELLEN IN SLECHTS 3 STAPPEN

Stap 1:

Als u nooit eerder bij best4office heeft besteld dan kunt u zich registreren als klant bij ons. Door een account aan te maken bij best4office kunt u sneller winkelen, op de hoogte blijven van de status van uw bestellingen en het overzicht behouden over de reeds door u geplaatste bestellingen. Registreren is overigens niet verplicht

Bestaande klanten kunnen inloggen in het inlogvenster. Mocht u als bestaande klant uw inlogcodes niet meer weten, dan kunt u deze opvragen door op “wachtwoord vergeten” te klikken. Vervolgens voert u uw e-mailadres in. Bent u als bestaande klant al ingelogd dan ziet u hier uw eigen gegevens.

Stap 2:

U selecteert het gewenste product. Zodra u het juiste product heeft geselecteerd, kunt u het gewenste aantal toevoegen aan uw winkelmandje. Vervolgens kunt u verder winkelen door opnieuw te beginnen met selecteren. Mocht u uw bestelling willen aanpassen dan kunt u in het overzicht “uw winkelwagen” heel eenvoudig artikelen weer verwijderen door op de knop "Verwijderen" te klikken. Nadat u op "Bestel" heeft geklikt, bent u slechts nog 1 stap verwijderd van een definitieve bestelling.

Stap 3:

U ziet een totaaloverzicht van uw bestelling en uw persoonlijke gegevens. U kunt in deze laatste stap desgewenst een referentie opgeven die aan uw bestelling wordt gekoppeld. Ook is het mogelijk om nog een opmerking te plaatsen bij uw bestelling. Zodra u klikt op "Plaats bestelling" is uw bestelling definitief.

Uw eigen boodschappenlijst

Via onze website heeft u de mogelijkheid om uw eigen boodschappenlijst (“Favorieten”) bij te houden. Dat is handig als u regelmatig hetzelfde wilt bestellen. Bij elk product treft u een knop ‘Favoriet’aan. Wanneer u daar op klikt dan wordt het betreffende product opgeslagen in uw persoonlijke map “Favorieten”.

TELEFONISCH BESTELLEN

Natuurlijk kunt u ook telefonisch bestellen. Onze medewerkers zijn u graag van dienst bij het maken van de juiste keuze of voor het geven van een passend advies. Ons telefoonnummer is 0515 439282. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van maandag t/m donderdag van 9.00 - 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 - 16.00 uur.

PER E-MAIL BESTELLEN

U kunt uw bestelling uiteraard ook mailen naar info@best4office.nl

ANNULEREN

Indien u een order of deel ervan wilt annuleren dan dient u dit direct telefonisch aan ons door te geven. Annuleren kan alleen wanneer een order/product nog niet verzonden is.

PRIJZEN

best4office streeft er naar u altijd een goed aanbod te doen voor ieder product. Met ons gehele assortiment hanteren wij altijd scherpe prijzen.

Al onze prijzen zijn exclusief BTW. Prijs-, model-, en uitvoeringswijzigingen alsmede typefouten zijn voorbehouden.

VERZENDKOSTEN

Wij hanteren lage verzendkosten voor uw bestellingen. Boven een orderwaarde van EUR 200,00 leveren wij zelfs geheel franco. Bovendien berekenen wij geen administratiekosten, handelingskosten, etc.

Orderwaarde Verzendkosten
< € 50,- € 9,95
€ 50,- tot € 100,- € 7,95
€ 100,- tot 200,- € 5,95
> € 200,- gratis verzenden